Plaats een oproep

Bent u onderzoeker en zoekt u deelnemers voor uw project? U kunt hiervoor een oproep doen bij de Parkinson Vereniging. De Parkinson Vereniging plaatst de oproep op de website en brengt deze onder de aandacht van de achterban via de digitale nieuwsflits en sociale media.

Hoe werkt het plaatsen van een oproep?

Stuur een oproep als Word-bestand naar onderzoek@parkinson-vereniging.nl onder vermelding van 'oproep website'. Zorg dat in uw oproep in ieder geval de volgende punten omschreven staan:

• Wat het project inhoudt;
  • Wat voor deelnemers u zoekt;
  • Wat u verwacht van de deelnemers;
  • Wie u bent;
  • Waar mensen u kunnen bereiken voor meer informatie (e-mail en liefst ook telefoonnummer).

Geef ook aan hoe lang de inclusie van uw project loopt en geef wijzigingen tijdig door, zodat de oproep op de website up-to-date blijft.

Wat kost het plaatsen van een oproep?

De Parkinson Vereniging stimuleert onderzoek naar parkinson en parkinsonismen en helpt graag bij het werven van deelnemers voor onderzoek. Hier zijn voor onderzoekers geen kosten aan verbonden. Wel ontvangt de vereniging graag een terugkoppeling van de resultaten van uw project, in de vorm van een samenvatting in eenvoudige taal die kan worden gedeeld op de website.

Aandachtspunten bij het plaatsen van een oproep

• De Parkinson Vereniging besluit over het al dan niet plaatsen van de oproep en kan oproepen te allen tijde verwijderen.
  • De oproepenmogelijkheid is niet bedoeld voor commerciële doeleinden.
  • In het verenigingsblad Parkinson Magazine worden doorgaans geen oproepen geplaatst.

Vragen?

Neem contact op met Masja van het Hoofd, beleidsmedewerker, via onderzoek@parkinson-vereniging.nl.